joi, 12 mai 2016

ASTEPTARE PENTRU DENALI

Mi-am facut treaba in Mexic: sunt cea mai tanara alpinista din lume care a ajuns pe Pico de Orizaba, cel mai inalt vulcan al Americii de Nord. Pentru mine, a fost a cincea reusita din circuitul 7 Volcanoes, cei mai inalti vulcani de pe cele sapte continente, asa ca am si primit ce am vrut: porumb cu maioneza, sos iute si branza! Excelent!



A fost foarte frumos, promit ca o sa va povestesc, imediat ce fac varful din Alaska, acum sunt concentrata pe el si pe vreme. 

Deocamdata asteptam sa se imbunatateasca vremea, pentru a putea zbura pe ghetar. Mergem din timp in timp la K2 Aviation pentru a vedem daca vremea este mai buna si daca sunt sanse sa zburam azi. Aici este foarte frumos, e padure, vad muntele din departare, chiar daca as vrea sa-l vad  mai de aproape...e bine. Sunt nerabdatoare sa ajungem, ii mai zic lu’ tata cand se aud avioane, care merg altundeva, sa mergem la K2 sa vedem, poate putem zbura, desi au zis ca ne anunta ei de indata ce vremea este mai buna si pot ateriza pe ghetar, dar nu cred ca se mai poate azi. 

Abia astept sa ajung pe munte, unde acum ninge si este vreme urata, pe cand aici stau in tricou.  

Mi-a zis sor’ mea ca in Pico de Orizaba o sa imi placa foarte mult, si asa a fost, iar din Denali nu o sa mai vreau sa plec. Sunt sigura ca are dreptate, deci sa vedem daca ajungem maine sa incepem ascensiunea pe celebrul Denali/Mckinley, cel mai inalt munte de pe continentul Nord American.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu