sâmbătă, 25 iulie 2015

5-7 iunie 2015, Sa ne ANTRENAM! Retezat.

A fost primul antrenament facut in Circuitul www.7Munti.ro special pentru sezonul meu de munti inalti de anul acesta si am fost foarte entuziasmata.

 M-am bucurat cand am aflat ca vine si Paola Sorina la acest antrenament si am fost si mai bucuroasa vayand ca ei ii place miscarea in natura si sa se dea cu bicicleta.Asta am aflat vineri cand ne-am intalnit la Carnic.     
In zioa ascensiuni am plecat pe la ora opt dimineata de la cabana Pietrele unde am dormit. Pe drum am vazut cascade si am topait din piatra-n piatra. 

Sorina a mers putin mai incet pentru ca era prima data pe pietre si nu era obisnuita. Eu mergeam in fata si ma mai oream sa-i astept.Vremea a fost excelenta nu au fost nici foarte cald nici frig din cauza norilor care acopereau cerul dar nu a plouat.Cand am ajuns in Saua Bucurei am vazut lacul Pietrele pe o parte si lacul Bucura pe cealalta parte.

Dupa ce am facut niste fotografii ne-am continuat drumul spre varf. Pe la ora unu am ajuns iar Sorina era foarte incantata de priveliste si de traseu. Pe varf mai era un grup de vreo zece persoane care venisera pe Valea Rea si Saua Pelegi. Dupa ce am facut poze de varf si ne-am odihnit am inceput sa coboram. 


Eu m-am imprietenit cu acel grup si am luat-o in fata pentru ca eu stiam traseul de creasta ce ne scotra cel mai repede in Curmatura Bucurei. Apoi am coborat  pe la Lacul Pietrele si am mers impreuna pe la Cabana Gentiana, pana la Cabana Pietrele.

Dupa vreo ora si jumatate s-a intregit si grupul nostru, am stat impreuna la masa, la povesti si facut planuri de viitor.

Vino si tu sa ne ANTRENAM imreuna in cele mai aropiate ascensiuni
                                             

                                          19 - 21 Iun  - Ceahlau - Varful Ocolasul Mare 1907m;

21 - 23 Iun - Rodnei - Vf. Pietrosu 2303m;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu